Bra dag (:

Har hunnit med en hel del idag eller ja mer än vanligt!
Fast imorgon ska jag försöka komma upp i tid så att jag hinner med någon mer häst innan mamma kommer hem. Det var två som fick gå på lina idag, de va mer än lugna så jag hoppade att rida dom idag. De var lite över laddade kan man säga, och alla dessa rådjur som är överallt gör inte saken bättre....

Sen har jag fixat lite pappers arbeten nu, Ringt några personer och ja nu sitter jag här :)

Alla gör nu sin önskelista så här kommer min :)
Känns som jag har det mesta men här kommer lite som jag önskar mig!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Bra gissat, hål utkik efter svaret som kommer upp snart ;)

2010-12-06 @ 22:56:50
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0