God jul och allt va de nu var!

Länge sen nu jag slängde in ett inlägg här, haft lite för mkt att göra.. Eller ja Emma har ju vart här då blir allt så väl planerat så ja jag har inte hunnit, stressigt har det också varit vi ska göra så mkt och allt på en och samma dag för nästa dag är en annan och då är de nya saker som ska göras aja rörigt äre ... :) Men hon är ju lika bra för det!!

Julen var iaf bra, släkt och massa god mat och jag åt för mkt som alla år innan.
Dagen efter det blev det ännu mer mat fast hos mormor och morfar men inte juul man utan ännu bättre steek och gojjs gott och sen da jo chokladpudding och ostkaka :D Sen dååå jo tårta haha och fika bulle. Men de sista fick ja inte i mig för då var magen redan ut töjd så gott det gick.

Emma kom och hämta mig på juldagen när hon kom och så åkte vi hem och fixa oss för kvällen. Började med en förfest i stan vilket var skapligt cill. Tyckte det gick ganska lugnt till men något hände när vet ja inte men kan va att jag drog några shottar som i vanlig ordning! Men största smällen va nog när emma lura i mig redbull vodka inne på strömpis och jag forstsätter i det spåret halva kvällen.. HAHA sånnt här ska man ju inte säga men fete smällen ja fick var när jag sprang efter emma ? varför vet inte men jag for i golvet så de bara small om de, tur att jag är snabb upp igen men de finaste va att man hade en hel drink i huvve sen :D mmmmumma. ohh gud säger ja bara ja GUD haha jag ska aldrig mer gå ut eller iaf inte på ett bra tag . jag har gjort mitt. . De här var ju inte ens hälften av kvällen och mer vill vi inte veta..

Igår var Jag Emma och Emma på Marieberg och sprang runt lite på rean, skit som vanligt. Hitta en tjock tröja bara och en halsduk . Mer än så blev det inte för vi var stressade som vanligt och hade brottom ! 2 affärer var vi inne i haha bra jobbat !

Nä nu börjar det bli lite för mkt text här va, kanske slänger in ett inlägg senare.

Tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0