Julskinka!

Andra julskinkan nu råå :) De är ju fö jäkla fint !
Den är inne i ugnen nu snart klar och de ska bli mummaa :D haha.
Till skinkan måste man ha färsk limpa och en klick senap.
Den är extra god när den är lite varm.

Har precis blivit klar med lite jobb, nu väntar jag bara på bonde :) hahaha.
Sov lite för länge idag med :/ Hade tänkt gå upp halv 9 men jag vakna då men de slutade med att jag somnade om och flög upp ur sängen halv 10 :P Fyyy, Imorgon ska jag göra ett nytt försök.
De är tragist detta, vill ju inte sova bort mitt liv heller !!!

Har en mysko men ändå rolig känsla i mig :) Känns som att det kommer hända något i mitt liv snart haha. Eller rättare sagt så hoppas jag det händer något. Svårt att förklara men det känns bra! Jag vill så mkt men måste ta en sak i taget ! aja va jag babblar.


Nu blir det skinka och "halvåtta"


Kommentarer
Postat av: Jäss

Tack, ja antagligen :)

2010-12-08 @ 19:29:33
URL: http://jessicaknieling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0