Negerbollar!



Jag blev lite depp då jag misslyckades ganka bra med lussebullarna så nu har jag gjort något jag är bra på haha eller ja kan ni tänka er jag har misslyckats mega stort med negerbollar med :O Nu tänker ni hur fan kan man göra det ? HAHA. OCH de tänker jag inte säga idag haha för de är pinsamt !!!!

Gjorde några negerbollar till mig och mammi :) Dom blev svin bra, synd bara att mamma snart ätit upp alla haha :) Ska köpa hem knäck formar sen blir det en massa knäck med :D Åhh jag ska inte göra som förra året så de smälter :P

Ja och det heter faktiskt negerbollar de står de till och med i min bok :) "Bättre förr helt enkelt" haha. Nu ska de va sånt gnäll och tjat!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0