Rubrik

Jaha nu är man någolunda återställd från helgens bravader!
Eller ja igår va jag ganska pigg ändå...

De var kul så länge det varade iaf, haha de roliga va att jag betalade endast typ 80 kr på hela kvällen inne på strömpis men vart fan kom de andra drickan ifårn ? :P  Vet att de va nån snubbe som bjöd mig och lollo på shott men vette tusan va de va för något mer än att den va stark som tusa haha! Ohh den där som betala in både mig och Lollo haha va var de för lirare ? Aja gött för den fattiga säger man väl! Lollo och jag dansade hela kvällen lång tror ja ? HAHA jaa jag ska aldrig mer halsa jäger och aldrig mer klunka kims drinkar som är mer sprit än läsk. Vi ser ju hur det gick !!!


Idag ska jag va duktig och städa mitt rum sen ska jag och mammi baka lusse bullar :D Ska få lite jobb gjort också mot kvällen.




varför,varför,varför?






Kommentarer
Postat av: Gniztra

Sugen på ge nått annorlunda i julklapp?

Kolla in på Gniztra.com

Där finns balla smycken,fake piercing,bad ankor,Marilyn monroe saker m.m

Just nu får du en julklapp när du handlar över 200kr oxå..

www.gniztra.com



puss

2010-12-14 @ 16:39:55
URL: http://www.gniztra.com
Postat av: lovisa

Hej hur är det?:)



jag är medlem på en sminksida där man samlar poäng genom att ex. värva andra! då man samlat tillräckligt får man ett presentkort på ex. hm hemskickat HELT GRATIS!

jag är nu jättenära på att få mitt presentkort så det skulle betyda guld om du ville bli medlem via denna länk då det ger mig poäng;

http://www.gratismakeup.se/?r=246371

2010-12-14 @ 17:08:17
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0