Gillart

Vaknade upp bredvid min kärlek imorse. Har haft en underbart lugn och mysig helg!
I Fredags var jag och käka jul lunch jaa , attans va besviken ja vart da, fanns ingen efter rätt ingen lax och inga bönor haha :D Ja de var mycket som fattades. Men de va trevligt sällskap så klart :)
Sen vidare hem och fixa det sista med hästarna sen kom Adde och hämta mig så åkte vi till Marieberg Galleria! Kolla runt på lite kläder osv :P Var även inne på Smycka och hitta ett jätte fint armband. Har ett prisentkort på där som är kvar sen förra julen, Så kanske dax att börja använda de! Ska köpa det efter jul då man fått lite extra pengar ^^,
Vi käkade även lite sen åkte vi hem och kolla på film och käka avokadoo med gräddfil och svart rom :) yam yam ... Vi gjorde även en julskinka som vart super gooo :)
Igår så tog ja bussen in till örebro, hade hoppats på att jag skulle hinna springa lite på stan innan de stängde och Adde sluta men ne jag blev lite för sen och buss f*n var också sen så jag var som en vandrande is bit. Så de hanns inte med. :/

Nu i veckan blir de full rulle. Måste fixa mina små gottiga julklappar och sen måste ja bara in till stan och springa lite där för jag ska ha de där linnet jag vill haaaa. Fanns inte rätt färg på Marieberg så jag måste in till stan och kolla, attans..
Sen har jag andra ärenden också så de blir ingen vila denna vecka.
Såå känns bra med en lugn och skön helg som varit och nu en lugn skööön Söndag :)

Borde egentligen fixa lite på mitt rum :P men neh tror de får bli i veckan de med haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0