Snö och 20 minus!

Man kan knappt göra annat än att sitta inne just nu!
På dagarna går det ändå ganska bra då det har vart lite soligt :) Men annars är det helt åt pipan för kallt, fryser innan man ens gått ut. Klär sig som en ja jag vet inte vad. haha.



Nu ska ja glo på halv åtta sen blir det bonde så klart sen efter det en film också, första delen va förra veckan strår helt still nu va hette den ?

Ihelgen ska jag och Adde baka Lussebullar fast utan russin för de är inte gott haha ..  ooh så mys vaa.. De va så länge sen jag gjorde de och de är ju mumma gott.
Det enda jag brukar göra är knäck här hemma till mamma :) Fast förra året blev det någe knas och knäcken typ smälte så fort man tog ut dom ur kylen så dom fick endast ligga i frysen och så fick man äta dom fort innan de bara blev kladd hahaha !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0