Torsdag

Känner mig ganska duktig idag ändå :) Lyckdes få upp ögonen vid 08.45 låg och drog mig i några minuter sin wallaa va jag ute i stallet :P Känndes så skönt att man kom igång lite tidigare än vanligt!Annars har jag inte gjort så mkt idag fixat stallet och hästarna!

Nu ska jag hjälpa mammi med tacosen som vi ska mummsa i oss snart. Sen blir det lite jobb och fix.

Vill bara ha Fredag nu då ja ska träffa min snutte och mysa :) Måste ju bara se idol imorgon då de är finalen men de är ganska självklart vem som vinner, är det inte de ?
På lördag tänkte jag faktiskt unna mig lite partaj eller ja inte så lite heller för kvällen ska spenderas med den bästa Louise oooh ja de blir alltid lika GALET !!!


Bjuder på en gamal bild på mig och Lolluu




Kommentarer
Postat av: Lovisa

söta:)

2010-12-09 @ 17:05:42
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0