Veckan!


Jadu va händer i vekcan då ?
joo inte ett dugg i stort sätt ska bara va hemma och ta de lugnt , fixa lite osv. De enda som är planerat är att jag ska åka och käka julbord på Fredag med Mormor hennes gubbe och kanske mamma om hon är frisk :) mmm Älskar julmat haha ;D Men efter jul då är ja trött påt. Så de är tur att man inte äter det allt för ofta!


Blir inge lussebak idag :/ Mamma måste hjälpa mig med degen eftersom de inte gick så bra sist haha :P Men hon är sjuk så hon orkade inte idag :(

Ska fixa mig tee och smörgås nu, var och handla igår så vi har massa gotti saker hemma nu :)






Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

Vill du synas med bild och länk i min meny under en veckas tid? Då ska du gå in och anmäla dig till Veckans blogg hos mig :)

Hoppas du får en fin dag!

2010-12-16 @ 11:16:00
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0