blåsigt,regnigt !

Den här dagen gick otroligt fort känns som hela dagen bara försvann.
När jag kom hem med bussen tog ja ut alla hästar och fixa lite sen blev ja hämtad för att åka och trimma Ponnyn T ;D Gick riktigt bra idag!
Sen hem igen då och käka frulle då va klockan två 12.30 , tidig frukost japp japp!
Ut i kylan och fixa stallet och då börja de regna också, inte nog med att de va kallt som fan och blåste.
In med några pollar rida och sen äntligen klart för idag.
YEESS !!!


Igår va jag ute precis hela dagen och red och hade även hoppträning för Erika :)
På kvällen va det möte som vanligt och de är alltid lika trevligt !
Känns idag att jag är seg och trött. Blev en riktigt lång dag igår.


Tog lite bilder på nya pollen idag så tänkte lägga upp en snart, han är verkligen jätte söt . Sisko är min nya favvo :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0