Blir depp på detta!

De värsta ja vet är den hemska vintern vi har här i vårt fina land. Tänk va härligt och bra de skulla va med sol och sommar året om ?` ja varför inte ... Skulle upp i tid imorse och ta ut pollarna men märkte att det storma ganska fint så sov lite längre. UT vid 9 och ja då började helvetet på allvar. Snö och storm tycker jag inte är någon bra kombination :P  När väl stallet va klart så känndes det sjukt skööönt, sen va de bara höt kvar som nu står ute :D jippie gud så skönt de va och få in all snö i fejjan så fort man gick ut för att fylla i alla dessa IKEA påsar. Ne usch denna dagen går fet bort, inte kan ja rida heller för de går inte ens att gå ut här, de är inte så att de är lite vindar och så utan häär där jag bor blåser det ALLTID värst..
Aja nog om de nu ...

Ikväll ska jag bara slöa och värma mig under min filt.

Ganska fullt på shemat denna veckan :P
Onsdag
Hoppas på att det inte är snöstorm så man kan trimma pollarna.
Torsdag ska iväg och ha en klass
Fredga
kommer hovslagarn sko tre st.
Lördag
Ladies night, satans vilket röj :)
Söndag Kunder på ponny.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0