Jag ska lyckas!

Hej påré. Ingen rolig dag detta då jag inte fått så mycket gjort med fryst ridbana :(
Aja slut deppat för de nu :P
Måndagsmötet igår var väldigt lärorikt som alltid och mycket trevligt.
Har fått mig och tänka lite annorlunda än innan, lite mer positivt och man blir bara mer taggad när man vart där på måndagskvällarna. :D wiioo. Känns som ja är på gång nu iaf !!! Jag vill och jag ska och jag kan .

Lite duktig har jag vart idag städat mitt rum och inte sovit något, neee sant faktiskt.
Skulle ta mig en tupplur efter maten men då ringde mobilen och såå åkte ja iväg och red ponnyn T vilket gick riktigt bra hon skötte sig fint idag.

Min älskling gjorde fin middag till mig igår så allt va klart när man kom hem efter mötet :) Vilken going ja här, vi har alla motgångar men den enda som betyder är du och de enda ja vill är att få vara med dig! ♥






Måste även skryta lite om Arwen som kom 2a i Kraft ungponny SM Är hon bäst eller ?
JAAAAA!!!!
va vare ja saaaa....











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0