Buuurrr..

Råkade somna förut, sov så djupt att jag inte ens hörde min mobil som ringde ett antal gånger. Gick ut till stallet vid 13 och fixa allt red och så , men satans va seg jag har vart hela dagen. Sluta regna när jag gick ut så de gjorde en ju på piggare humör :) Men satans va kallt det är. Använder redan halsduk och snart kommer mössan fram med :P

Imorgon är det äntligen fredag och då blir det fredags mys med Adde :) Ska vara flitig och gå upp i tid imorgon så jag är klar med allt till baby har slutat jobbet.

Ja juste jobb va de ja! Eventuellt har jag ett nu :) Ska på ett litet möte på Onsdag, det ska bli super kul :P

Nu bädda ner sig med filtar framför TVn där det blir, halv åtta hos mig :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0