=)

Är det inte storm så regnar det :D ja typ !!!
Har inte gjort så mkt roligt idag. Kom precis in från stallet och har precis käkat lite :P
Ska vila magen nu och sen ut igen och rida några st. Ska även iväg och rida Tindra idag!




Ikväll ska jag sätta mig och kolla lite vart ja kan börja ha min klasser, för vilken dag som helst får jag mina saker :) Har några personer som jag tror är snugna på att prova dessa prudukter! Om inte annat så är just du sugen på att prova så hör av dig!!!

Det gick bra på mötet igår, kul att höra hur andra började med Mary kay och hur det gått osv. Fick tips och många nya ideer. Om inte annat mer pepp.. De hade även en lite lottning där på alla 27 pers som var där . Jag blev en av de 4 som de dorg och fick snällt gå fram och välja av de sakerna som fanns. Blev ett
foundationställ. Blev helt ställd för jag vinner aldrig något annrs haha :P


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0