Frimis!

Helluu har haft fullt upp nu när Larsson va här går och då fanns det ingen tid för datorn inte :) Började med att vi gick runt på Mareberg och försökte hitta kläder till Emma ! Men de va inte lätt för hon visste inte riktigt själv va hon va ute efter och de ända hon gick och drog i va stickade tröjor men de blev ett nej från mig :P Tycker hon har för många såna helt enkelt! haha . Jag hittade 2st snygga pälsvästar ohh ja vill haaaaaa! Måste ringa pappa sen hihi

Sen skulle vi då planera kvällen! Jaa alla satt som ? och inte visste något typ haha, men slutade med att vi fixa 2 flarrer vodka och busa till det lite. Förfesta lite hos Bergarn i hennes pytte pytte lilla lägenhet haha Det känndes som man va in stängt i en liten kartong. Vi va 3 pers och de va nästan för många om man säger så :) Sen fick vi sällskap av Adde och bengan med till Frimis. Självklart så hade vi fixat vip för de är dryga köer där jämt. Alla var fulla och glada, riktigt skoj vare (:

Lite smått bakis idag, Har vart iväg och ridit ponnyn Tindra som jag håller på att rida in nu. Sen bara slappat typ, tagit hand om mina egna pollar och kollat på Vm Lexington.


Ska iväg och käka med Mamma och Pär snart på nån mumsig restaurang :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0