Imorgon är det Måndag!

Jaha då var helgen över. Har haft sjukt mycket med allt nu så har knappt haft nån tid för min lilla dator :)I fredags vart de bara lugnt käka lite gott kolla lite på film och sen blev det inte så mkt mer. Sen red jag och fixade igår och sen in mot stan hem till Adde för att fixa mig och käka lite innan utgång. Fick sitta där i min ensamhet innan jag drog upp på stan och mötte upp Adde, va iaf bra drag ute igår. Sjukt mycket folk och alla va typ galna men kul va de :) Sen vidare hem och dö i sängen !

Idag vakna ja upp med en väldigt fin huvudvärk! suck ... Hem och tog ut pollarna sen in käka frulle sen bara häva sig ut igen. Ingen vila häär inte... Men blev pigagre efter ett tag så de flöt på bra ändå : )

aja inte den bästa helgen men men, Den dög ...



Allt bara snurrar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0