Lugn helg !

Haft en riktig bra och lugn helg.
Känns så skönt idag att man är utvilad och inte bakis och helt död.

Igår så träffa jag upp Emelie vid Gröna grodan för att käka lite och snacka en massa (: De va riktigt trevligt! Massor av nytt skvaller de gillas ju eller hur ? haha.. Ne men sen drog vi hem till henne en sväng och tog en kaffe innan jag drog mig hemmåt till Adde :) Jag spenderade i stort sett hela kvällen i sängen vilket va riktigt skööönt kollade på filmer 2-3 st? . Min bäste vän ringde även och ville ha med mig på lite galej, visst va jag sugen men va fan ja va så inställd på att inte göra ett skit + att jag hade inte den där party looken direkt hahah. Men de kommer fler gånger :D

Annars idag har jag bara vart ute i stallet fixat och ridit.
Riktigt tråkigt väder idag, började med att de snöa men gick över till regn !!

Väntar på mat nu som mamma lagar så klart haha :) Sen ska jag fixa med lite saker ;D yeye !!!




Vad skulle jag göra utan dig ? ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0