Vider väder!

Regn regn regn, Börjar min morgon med att gå till bussen i spöregn, hade inte bra kläder för detta heller :( Bra glad va man då! Sen hem och käka frukost släppa ut hästarna och nu bara slappa :) Vill vekligen inte gå ut alls idag men de måste jag *suck*. Hoppas det slutar regna till em så jag kan rida lite och slippa bli dyngblöt på 2sek.

Något sjukt som har hänt nu dom senaste nätterna är att jag vaknar och har svin ont i höger arm och högra benet :S helt mysko och jag ligger inte på något konstigt sätt heller ! Oh ja de gör svin ont så jag kan inte sova.


Snart helg de ska bli så skönt !
Ne nu ska jag vila lite innan stallet,
TJING !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0