Slut som människa !

Full rulle hela dagen helt galet :) Har både haft träning och trimmat pollar ! Blev klar vid 6 tiden och sen har det bara blivit slapp framför datorn och tvn, orkar knappt röra mig mer :P Ska snart ut och mata hästarna sen blir det att krypa ner i sängen och kolla på webb tv innan jag somnar in ;)

Igår blev det ut på landet till Addes släktingar på kalas och käka lite osv, Vi var inte hemma förens kl 21 och jag var sjukt trött men jag ville fortfarande hitta på något :) Så jag och Adde drog till hans vän som hade en liten hemma fest ! Rätt chill till en början ....

Ne nu ska jag göra de jag ska så jag kan krypa ner sen ,
God natt på er gott folk !




Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Blev det en bra helg för dig då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-18 @ 12:06:12
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0