Vit helg eller va säger man ?

Jag hade bestämt mig för en lugn helg tillsammans med hjärtat :) Har vart så mycket springandes på krogen ett tag nu så kan va skönt att vara hemma lite också, ja menar så jäkla kul är det inte tyvärr ! Men jag tror som sagt att jag valde fel helg haha ALLA gick ut igår , vet inte hur många sms och samtal ja fick igår om utgång , jag var helt död efter allt ridande igår men ändå fick jag lite sug efter partajj när alla va så på haha ;D Men ne, jag knata och köpte en pizza sen kolla vi lite på film bara jag slängde mig i badet och sen blev det sängen , skulle kolla på en film till tänkte vi men jag somnade efter 10 min och då var kl bara 23.00 !!!!! På en Lördag haha snacka om att jag var dödens !

I Fredags satt vi hemma och spelade Monopool och hävde cider och vin haha :D De var jag Adde och Pontus , Jag förlora ganska fint och Pontan fick alla hotell och pengar , jävla skit ! Jag hatar att förlora!!!! Alla blev lite små dragna där så kanske därför hela Lördag kväll vart så sjukt seg för mig ^^,

Hade hoppas på fin väder idag men de sket sig ju ! Hade tänkt att vara ute och rida hela dagen men inte så pigg på de nu när det regnar ganska fint ute..  Får hoppas att de slutar snart så jag kan gå ut och få lie gjort !



Kommentarer
Postat av: josefine

Vinnarna av läppcerat tävlingen är utsedda, in och kolla om det var du! :)

2011-04-03 @ 18:23:11
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

v

2011-04-03 @ 23:09:10
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om klockan :D

2011-04-03 @ 23:09:16
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Emma - Photoshop & headers ♥

hej! Tack! Jag har läst ditt mail, och jag gör gärna en header till dig men det kan ta ett tag för det är många som står på kö :D

2011-04-04 @ 20:41:59
URL: http://dessemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0