1 Februari

Blev inget bloggande igår :P Hanns inte med, blev att fixa stallet och sen snygga till sig själv för mötet på kvällen. Jag och Frida skulle stå för fikat osv så vi skulle vara där tidigare än alla andra ! Mötet igår var guld skönt ändå att vi inte var så många, känns som man får mer då :P Hade Bokningsteknik på shemat och det var grymt bra, tråkigt för de som missa bara :) Måndagar Gillas!

Tog bussen hem imorse och allt började bra tills jag insåg när jag var framme och skulle cykla hem resten av vägen att någon/några jävla snorungar hadde sabbat min cykel !!!! Lite lack jag blev asså , tagit ur luften i båda hjulen och ritat med någon jävla svart penna också... Att folk inte kan uppfostra sina barn asså de är synd om dom egentligen men man kan inte låta bli att få hemska tankar som att göra punka på dom typ :P haha.

Har nyss käkat och nu ska jag vila lite tror ja är svin trött ! Ska få lite jobb gjort ikväll med iihhhhhhhh jag är så happy !!!



Kommentarer
Postat av: maddiiieek (örebros största bloggerska)

sv; Tack du :D

2011-02-01 @ 18:53:01
URL: http://maddiiieek.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0