BRA DAG!!

Kom upp i tid imorse och tog ut hästarna, men jäääklar va de storma fyfasen... Va nära på att låta dom stå inne för allt hö flög typ ändå bara bort :P Stackars dom.... Men snäll som ja var sprang ja ut med nytt haha ! "smart" ne.  När allt var klart började nervositeten stiga in för kvällen haha fyy så nervös jag var :) Tänkte så mkt och jag ville så mkt. Så jag somnade till en sväng innan det var dax att göra sig iordning haha Men jag hann med allt gott och väl OCH SATANS va kul det var och det gick verkligen riktigt bra ... NÖJD MED DAGEN OM MAN SÄGER SÅ. =)
Bra jobbat!
Alla var nöjda och jag var nöjd, Det går frammåt.

Nu ska jag glo lite på tv och bara ta det lugnt de är jag värd ikväll :) hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0