Jag klara det! haha

oooh va nyss ute i de härliga vädret och sprang haha ja höll de ja sa =) Deee nii .
Jäklar va jobbigt det var, sprang faktisk i 25 min och gick 10 :) Tycker jag var duktig ! Kan väl börja så ..
Jag måste värkligen skärpa mig nu, fläsket ska bort (:

Nu ska jag slänga mig i duschen och fixa mig,
sen blir det att ta in pollarna och ta bussen i till stan för att ta en fika med Lulloo :))
Efter det så blir det hem och mysa med baby !


Ha de bra så länge nu måste ja fixa mig så ja hinner allt !
Tjing


Kommentarer
Postat av: linnnea

otroligt fin blogg! är du sugen på lite nya smycken? kika då in tävlingen på bloggen!

2011-02-10 @ 17:45:09
URL: http://linneagulliksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0