Mål i livet!

Att sätta sina mål är enormt viktigt har jag märkt , innan har jag inte tänkt så mkt på det allt har lixom bara gott vägen ändå. Men jag har insett nu hur sjukt viktigt det är, Jag vet var jag står och jag vet vad jag behöver göra nu för att nå dit jag vill :D Känns grymmt och jag ska fixa det ! Har faktiskt gått bra idag med jobbet, har hänt lite saker . Det ser ljust ut . :) Sitter här med ett leende på läpparna.

Jag har alltid sagt att jag ska eget, tänker inte slava åt någon annan.

Jag jobbar åt min framgång och inte åt någons annans !  KÄNNS JÄVLIGT BRA :)



" Tänk på att sätta era mål och det spelar ingen roll i vad det handlar om utan fundera riktigt på vart du vill komma, oavsett i vad du gör "



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh tack så mycket, de värmer :)

2011-02-24 @ 09:03:37
URL: http://truckie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0