Morgondagens planering!

Har fixat planeringen för hela veckan!
Tycker det är bra att göra det så blir det mer gjort också om man har det framför sig :)

Imorgon blir det i alla fall att gå upp tidigt och fixa stallet eller tidigt och tidigt de räcker men 9 ;), allt ska vara klart till halv 12 hade jag tänkt, sen blir det lunch och vet ni vad jag ska ut och springa haha ! Jag måste ta tag i detta nu. Sen blir det jobb,fix sen ta bussen in till stan och ta en fika med min bäste vän <3 Sen blir det att åka till älsk när han slutar jobbet !


Att ja ska ut och springa de känns just nu som ja lovat för mkt men va fan som nattis sa haha grarva sönder , hoppar några vänder naken framför spegeln så kommer man i väg.. Sant ja ska prova det imorgon om det tar emot HAHA!
Men ja måste röra på mig mer så jag kan bli lite piggare igen!


Kommentarer
Postat av: jenna ~ det kan aldrig bli för mycket rosa

Du blev vinnaren av dagens blogg, grattis :)

2011-02-09 @ 06:22:48
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0