några dagar sen va de ja !

Heej på er :) Har haft fullt upp hela helgen + att jag blev riktigt dålig på Torsdagen då jag skulle i väg till örebro och jobba. Så det blev inget :/ och jag fick ligga hemma under filten ist. Både Fredagen och Lördagen har varit helt okej fullt upp på dagen med stallet osv, sen bara hem till hjärtat och myst. Så man har vaknat pigg och utvilad nu hela helgen känns riktigt bra :)

Idag var det special träning för Lena i studion :) Riktigt bra var det , och nu har jag lite mer koll på marknadsplanen och fått en himla massa bra tipps och trick ! Kanon ....
Taggad till tusen va har jag att förlora ?
Vilken möjligehet egentligen, ahhh ja blir helt till mig :P

Ne nu ska jag glo lite på tvn sen blir det sängen :)
Natti


Kommentarer
Postat av: Caroline Karlsson-Bor i England

Vad kul att det går bra för dig madde <3

2011-02-20 @ 23:31:41
URL: http://lisacarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0