Snögubbe

fyyy tusan det har snöat enda sen imorse när jag gick upp.. Detta är galet !!! Jo visst vettu de snöar än såå fint så :) Denna dag gillar jag inte , inte blivit något med någon aa men så kan de ju vara ibland.

Mitt springande igår satte sina spår haha kanske inte ska tvinga sig själv att springa så långt till en början, för det känns idag kan man säga :) Men jag är så sjukt envis, så om jag är helt slut och de känns som ja ska dö fortsätter jag bara att springa de är inte så att jag vilar mig lite.. Så de ska vara ju eller?

Har bokat Lollo ihelgen, då ska vi ut och röra på oss :) Hoppas på sol och fin väder. Hade tänkt häva mig ut idag igen men ångra mig när jag insåg hur mkt snö de var och ingen som plogat vägen heller haha , helst inte på de sättet med min träningsvärk. Annars hade de nog vart riktigt bra att pulsa i snön :)

Ajaa nu ska ja fixa med lite papper och lite käk !
Trött och seg idag, orkaar inte....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0