Snöö, snööö snöööö...

Hur kan man gilla detta ? De gååår inte ... Men ni som gör de kan gärna säga till mig vad som är bra med all snö och kyla :) ? Själv kommer jag inte på en enda sak , men de är klart jag som måste va ute hela dagarna medans vissa sitter inne o glor och även jobbar inne jämt de kanske är mysig för er ? aahh ja vet inte riktigt!


Nu väntar ja på mammi, hon är iväg och hämtar halm och hö till pollarna, så vi kan ta in dom när de är klart! Sen blir det lite käk och jag ska sätta mig och jobba! Vilket är ett måste om jag ska klara Utmaningen som vi fick i går :) Egentligen är det årsmöte ikväll med jag känner att jag får välja de som kan ge mig mest och de är inge snack om saken !:P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0