Soooleeen =)

Deppar sönder på denna vidriga snö! Kan den inte bara försvinna kan inte allt vidrigt bara försvinna.. Ja tack det skulle vara väldrig skönt =)
Gick bra igår på mötet/utbildningen, Addiiooo kom och hämta mig när ja va klar och sen hem, båda va svin hungriga och vi gjorde oss varsin mega goood tappas tallrik på vårat sätt =) Jag lovar att den är god :P Sen kolla vi lite på film och jag sömna på adde som vanligt, såååå trööttt..

Gick upp vid 8 imorse och tog bussen hem. Sen har det vart full fart här hemma, käka lite frulle och sen ut te stallet :) Tänka sig att allt va klart vid halv 12 redan :) Ska ut sen och linlöpa några puttar sen och får se om jag rider någon med. Beror på hur banan är nu när all fin snö har kommit ner på jorden igen!!!!
Skönt att solen skiner i alla fall så man kan va lite gla..
Ha de så bra så länge (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0