Sooool =)

Synd att de ska storma jämt så fort solen är framme :P Men är det inte underbart med + grader ! yeaahh bort med vider snön nuuu ..
Blev nyss klar med stallet och nu ska jag bara vänta in mamma som kommer snart :) Sen ska ja iväg till kumla och fixa lite ärenden och handla med mammii !!!!
Nu ska jag fixa mig så jag är klar att åka sen :)

Ikväll är det jag som ska ta redigt tag i mina papper och telefonen som bara väntar på mig, Sluta tänka så mkt och bara görat !

På Fredag blir det Bowling med MK tjejerna =) Kommer bli riktigt kul.


Kommentarer
Postat av: SÄSSY

åååh, vart handla du din ? :> försöker hitta en sån som är billig haha

2011-02-02 @ 14:21:45
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0