tlööött,,,

Nu är det dax att dra sig ut igen och mata hästarna, sen blir det att fixa sig för sängen :) Känns bra att jag har lite på gång nu ! Inte helt dött... Special träning på Söndag också med Lena de ser jag fram emot ! Sen blir det Gäst event med Make up nästa Måndag ! Får se om Jenny är ledig , hoppas de efter som hon verkligen ville med ! ;)

Imorgon ska jag försöka komma upp i tid så hästarna får va ute några timmar, ska ta bussen in till stan vid 16.20. Sen blir det att knata hem till sara och fika lite & snacka lite! :) Sen ska jag bara hem till min sjukling och pussa på han :P Eller nja de beror på hur sjuk han är, annars får jag kolla på han på håll :) hihi För jag vill absolut inte bli sjuk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0