Underbart!

Idag måste väl alla hålla med om att det vart en riktigt fin dag =) Så underbart skönt att bara vara ute fast de ändå är ganska kallt, man kan ju säga att solen gjorde sitt idag ! Blev en lång promenad med Lollo och massa bus :) Sen fixa stallet och myst med pollarna.. Min ängel kom och hämta mig också efter jobbet så nu ligger jag i hans säng och glor lite på tv och laddar upp för kvällens måltid :D Kinamaat så klart ! De smaskas i munnen mmmm . haha.
Gottar
mig lite på vitt vin och nu ska jag vila lite och sen blir det att hämta mat. :)

Blev ingen blogg igår, hanns inte med helt enkelt ! Var i alla fall hos Frissan och det blev as najs med nya slingan :) Ska försöka fixa bild ! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0