Söndag depp

Jo visst vettu nu är jag vaken och ganska pigg :) Har sovit en hel del idag , inte bra !!!!

Fredagen spenderades hemma hos Sara och hon satte i mitt löshår från rapunzel :)) Det blev riktigt bra och jag är super nöjd ! Blir att fixa längre hår lite längre fram :P hehe.. Så det blev en väldigt lugn och mysig Fredag !



Går dagen finns inte så mkt att säga om , visst va de ganska kul, men jag och kumla funkar inte så är det . Ingen mer utgåg för mig där på ett jäklans bra tag ! såå torrttt....


Nu ska jag fortsätta kolla på bigbrother, ja de suger men jag kan inte låta bli !





Kommentarer
Postat av: Caroline Karlsson-Bor i England

Tack madde för kommentaren :) Det blev ju grymt bra. Så himla snyggt med långt hår. Du och Andreas är välkomna när ni vill att hälsa på mig i England :D ha det så bra och hälsa alla <3

2011-03-01 @ 21:11:43
URL: http://lisacarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0