7 Januari - Fredagsmys - Helgen


Har i stort sätt hållt på i stallet hela dagen, sen bara tagit det lugnt typ :P
Fått lite vettigt gjort iaf ! Om ca 2 timmar kommer Adde och hämtar mig efter han slutat jobbet :) Sen ska vi bara hem och mysa och ta de lugnt! Blir säkert en film ikväll och något gott till det.. *fyy madde, mitt nyttiga liv börja ju i Måndags eller ?* Jag får helt enkelt börja röra på mig mera, ut och springa en halv timmer varje dag ? Varför inte.. Har viljan så nu ska jag bara ta tag i detta !!! Vill man så kan man, japp japp ! Tror att jag ska köpa mig en våg så att kan få mer ångest haha det kanske hjälper mig ännu mer! Funderar nu på om man ska slänga sig i badet nu eller om man ska duscha hos adde och fixa sig :P hmm kan va skönt att göra klart sig nu men jag känner nog att jag är för lat för det, haha ser där kom det igen! LAT!

Imorgon är det iaf en fullspäckad dag med en massa roligheter . Först blir det fixa min underbaringar eller galna odjur som dom är nu + stallet. Sen vidare in till Örebro på lite jobb sen ut på landet med Adde och träffa hanns farmor & farfar :) Söndag är det Kickoff på stora Hotellet i Örebro halva dagen! =) Ska bli riktigt skoj.



Adde och kusinen Edwin som vi också ev ska hälsa på imorgon :)

Ohh så gulliga !

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0