En trött Madde!

Ohh dagen efter är alltid jobbigast haha , så träligt att man ska vara så sjukt trött och bara vill sova hela tiden haha ! Kan ju vara så eftersom jag jämt får gå upp kl 10 för hästarna och alla andra får sova lixom :P jävlig surt. Därför sover jag på dagen när hästarna är ute osv haha ..Zzz.. Eller så plågar jag mig själv och håller mig ute i stallet ett tag så brukar jag bli ganska pigg ändå :)

Var en riktigt trevlig kväll igår och bra drag :) Vi skulle inte bli så många från början men vi blev 14 st tror ja :) Både Therese och Luuloo kom hem till Adde! Riktigt najs, sen drog vi alla vidare till Stömpis där jag typ tappade bort alla hela tiden och sen blev jag för trött på slutet och bara ville hem. Jag och Adde tog sällskap med bengan hem och så gjorde vi lite smarriga mackor innan vi somna ! Ohh jäklar va de snööa när vi gick hem och jag bara sladda runder med mina klackskor för det var så sjukt mkt snö på vägarna haha..
jobbigt vare!




Nu ska jag bara vila mig och glo lite på tvn, Snart blir de  Solsidan ..haha svin bra ju !
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0