jahaja..

Denna vecka har inte blivit som jag har tänkt mig och planerat. haha ÅÅh ja de gäller hella veckan. Ska bli grymt skönt med helg och sen åter en ny vecka som jag hoppas bli åt det bättre hållet :) Har suget nu att sätta mig på bussen in till baby men han jobbar och slutar inte förens sent så känns så där :/

Hoppas att det styrs lite partaj på Lördag för nu känner ja verkligen att det skulle sitta fint =) Någon mer som är lite party sugen ? Men känner jag min käre pojkvän rätt så blir det nog lite gott vin imorgon med hihi(A) För då ska jag i alla fall hem till min mysis!









Kommentarer
Postat av: missbill

ME LIKE PARTY;)

2011-01-14 @ 14:49:04
URL: http://missbill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0