Känns bra :)

Känner mig ortoligt pigg och utvilad idag. Blev lite sovmorgon ändå mamma kom in och gapa vid halv 11 :) ojoj inte meningen att sova så länge. Men de behövde jag nog.
Kom in från stallet nyss.  Imorgon ska pollarna sättas igång, men efter som jag helst vill vara hel och levande efter det så tror jag att de blir att lina dom några dagar innan jag sätter mig i sadeln. Synd att min häst ska vara värst bara vet ju hur det blev förra året :) hahah. De bästa är att de är såå mkt snö då blir de trötta snabbt och då får man passa på innan de säger pang :D

Väntar på lite käk nu och sen ska jag dra mig ut till stallet igen.. Adde kommer och hämtar upp mig efter fyra då han slutar jobbet :) Ska försöka fjäska till mig lite pizza ikväll , är sååå sjukt sugen på det :)


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0