Ny vecka!

Nya mål :) Satans va helgen gick fort. Tycker jag mest var över allt och igenstans. Har spenderat helgen med mitt hjärta och dom tiderna han inte var med så var det jobb. Hade även jätte trevlig ute hos hans farmor och farfar och vi blev bjudna på jätte god mat :) Sen vidare till Addes kusin och busa lite :P Han är för söt den pöjken och så han växer (:
Igår var det kick off på stora hotellet, tyckte det var helt okej lite små rörig ibland och hörde inte allt klockrent, men fick med mig lite bra hem och så känner jag mig mer pepp. =)

Känns otroligt bra nu, Är väldigt motiverad !

Jaha vad har hänt idag då ? , inte mkt har haft sjukt ont i huvudet hela dagen. Tror det är för att det stormar så ute :P haha .. Har bara fixat stallet och sen vilat. Var ett helvete att få in pollarna idag för de är verkligen is gata från hagen till stallet :) Bäst av allt är när man går med två samtidigt och de går åt varsit håll man är inte tuff då när man bara hasar efter haha.

Jag har gjort lite nytta idag i alla fall, Big business hihi  ! Något jag mer måste göra är att börja Läsa lite på KÖRKORTET för det ska tas nu!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0