Sliten

Hej alla goingar!
Jag lever halft eller ja de är inte så illa :) Men det blev ganska hårt igår på nattas lilla kalas! haha... Men det var mycket trevligt ialla fall och på väg hem till Amanda efter en kväll på hotellet så blev det nästan lite roligare HAHA , skratta mig till söms ohhh så mysigt ja fick sova brevid Amanda :) Hon är ju för go, massa gamla minnen kom upp helt underbart!

folk,folk,folk.
de värst jag vet är folk som ska dryga sig, sååå vidriga enlig mig, kul liv de måste ha de kan fan inte må bra :) Varför inte va glad, trevlig och positiv i stället? ne då ska man leka kung :P håller inte i längden.sorry .


aja nu ska ja vila lite sen iväg och hämta mina saker som blev kvar hos Natta och hämta hö till pollarna :)
Hoppas ni har haft en trevlig helg :)
hare gött så länge !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0