Taggad!!!

Fick Adde att gå med på att käka kina mat igår och hur gott är inte det :) ? Jäklar va jag tjocka mig åt hur mkt som helst  mmmm.. men nu är det banne meeej slut på detta ska leva på knäckebröd och vatten :) nästan iaf..

Tog bussen hem imorse kl halv 8 och eftersom mamma jobbar förmiddag fick jag gå ensam genom den mörka skogen 3km lång, och jag tänkte bara på min underbara säng och va livrädd att det skulle komma en stor älg eller något liknande hhaha. Jaa jag gick fort haha..!
Sov till halv 11 sen gick jag ut te stallet och fixade allt :)

Nu på kvällen va jag på möte inne i örebro :) Vilken energi jag har nuuu !
Imorgon äre jag som inte ska ligga på lat sidan här ska mycket fixas ..
Är verkligen super taggad nu !!!


JAG SÄGER BARA DE NYTT ÅR OCH EN MASSA NYA MÖJLIGHETER !!!
Kan de bli bättre ?


VILL MAN SÅ KAN MAN - Det tror jag på!

Har du viljan så lyckas du...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0