Ujuj..

Tjeee, blev lite stressigt osv igår så blev inte så mycket blggande :) Duktig som jag var gick jag upp kl 8 igår och fixade hästarna :) stolt över mig själv faktiskt.. Jag vill ju inte sova bort hela livet heller haha!
Sen tog jag bussen in till stan och gick till sara en sväng :) Skulle hämta mitt armband som jag tappade där på nyår. Blev även en del kaffe och så satt vi och snackade i några timmar :) mycket trevligt!
Sen gick jag hem till baby.

Duktig som jag är så gick jag upp kvart i åtta och knata i väg till bussen och sen blev det cykel de sista 3km ;)
In och bara byta om och ut till stallet!

Ohh vilket härligt väder vi har :D gahh är det inte underbart?



Kommentarer
Postat av: Tess

ooh, skojja inte! :D äntligen känns det som att våren kommer :D :D

2011-01-20 @ 15:20:38
Postat av: missbill

hihi tack:)

2011-01-20 @ 18:43:00
URL: http://missbill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0