yeye wow wow

Ny dag och nya tag ! haha detta kommer bli super :) Riktigt trevlig kväll i går med tjejerna och nu tror jag vi känner oss riktigt peppade allihopa :) Vi ska fixa detta!!! Lärde mig saker som var bra i alla fall, jag kan va lite smått trög när det gäller moms osv haha ! Men nu sitter det !

Gick upp tidigt idag med, knata i väg till bussen och sen hem :) Kul att vi hadde strömavbrott mellan 8-11 så blev att åka till statiol och käka frulle med kaffe för mamma var tokig för att hon inte kunde göra kaffe till frukosten hemma :) haha.. Sen har jag bara vart ute i stallet och nu blir det lite käk och sen ut igen ..
Eftermiddagen blir det en del jobb!
Bara köra på nuuu vad är det jag väntar på ? ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0