1 Mars

Kul att man hade skrivit en massa skit och sen försvinner allt och de står " du måste fylla i text" något sånt ... Trött jag blir !

haha aja snart fyller jag år :) fy va najs asså... Har redan börjat planera lite smått vad som kommer hända :) Men lägg den 22 mars på minnet och jag vill ha massor av presenter tack :)) Men den 19 smäller de :)

Tog bussen hem vid 8 imorse och mammi kom och hämta mig vid bussen , känns skönt att komma hem när alla ligger sjuka .. nee, ja vill inte , och jag får absolut inte bli sjuk ..
Aja har gjort kalrt halva stallet va tvungen att gå in och ta en pause :) Men ska snart ut igen ..

Frigg han är nyfiken och vill alltid va med :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0