Äntligen helg !

Fysatan så skönt med Fredag :)) Ska spendera hela kvällen med hjärtat.. Han kommer snart och hämtar mig och sen blir det en sväng till affären och köpa KÖTT :D Yam yam .. haha. Undra om jag kan flörta till mig lite vin ikväll mmm skulle sitta fint ..
Ananrs idag så blev de inte alls som jag tänk haha , vid 10 tiden ringer Natta och då bestämmde vi att åka och käka kina mat på bamboo efter stallet var klart osv.De var riktigt gott 75kr fett värt och man fick med efterrätt på det också de bästa av allt friterad banan och glass med sirap :) ja va säger man SMASKENS! De var mycket trevligt i alla fall :) 
Aja bäst att fixa klart mig nu för karln kommer när som helst :)
PUSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0