Lite trasig så där!

Haft en riktigt bra helg :) I Fredags blev det bara chill med lite gott käk , och massa mys med Adde.Det blev Fläsfile med potatisgratäng och sås mums :P
Igår blir det partaj hemma hos Julle och Joanna ! Var ett bra tag sen man träffa dom så de var riktigt trevligt . Alla var fulla och glada haha :) Sen drog alla vidare till Stömpis.. Lyckad kväll får jag säga =) Skönt att jag höll ganska mycket koll på de andra så jag vandrade inte så mkt själv , BRA Madde ! Inte nog med det fick man skratta sig till söms också haha! galet vare !

Har vart sjukt trött och sliten idag , men ingen vila blev det för mig .. Åkte iväg och red grannens ponny både igår och idag , den ska trimmas igång nu :) En väldigt speciel ponny de där men riktigt fin ! Sen fixa stallet och pollarna . Var klar med allt runt halv 5 och sen gick jag in och sov i några timmar =) Nu sitter jag och glor på solsidan . Sen blir det sängen igen .. Zzz.




Saknar min sötnos nu , är massa mys sugen ! Vill vara med han helatiden . Behöver hans närhet. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0