Party helgen är över !

Haha ja man kan inte mer än säga galet ! Inte som planerat blev det ... hmm! Jag som sa lugnt å hit och dit .
Fredagen gick ja över till sara för att umgås och chilla lixom haha men de vände så fort Adde kom och tjata .. Fick låna lite kläder fixa till sig lite sen drog vi mot Harrys ! Jag vägra gå till Stömpis för att de är 18 på fredagar och de suger! Så de fick bli me gamlingarna ist haha ! Vi alla märkte att vi var allt lite för nyktra för detta så vi fixa till det i baren ganska snabbt sen så gick de ut för ! haha ..  ojojoj..

Lördagen var menad att ta de lugnt Adde och ja skulle käka lite pizza osv med de sluta med att de blev förfest hemma hos bengan och sara och collin, kim hängde där med haha , så de va ju inte så svårt att ryckas med fast ja var svin trött ! Men de blev Strömpan senare på kvällen och de var riktig skoj , Träffa Natta där med en riktig party pingla haha !!!!

Efter denna helg har jag vart riktigt trött men inte så jag har behövt sovit hela dagarna utan jag har minsan hållt igång ändå :D Var på lite kalas i Lördags också käka smörgååstårta :D MUMS!

Nu är de bara ladda om och få lite saker gjorda i veckan :) Möte i kväll och även gäst event , Vi ska ha lite make up osv , min vän My ska få följa med ! De kommer bli as bra .

Ojoj ja just snart kommer Emma Lars ja ni vet den där skåningen som brukar kommar farandes ibland ! Ja hon kommer på Onsdag  :P Ska vara här över helgen och fira min födelsedag , Detta kommer spåra :)

Mycket text blev det idag , låter som jag inte gör annat än att festa haha , men så är inte fallet !

Nu ska jag kila ut igen och fixa lite ,
Tjing




Detta tänker inte ja anpassa mig till , sjukt !

Kommentarer
Postat av: missbill.

hihi piipiin e store kändisen:D

2011-03-15 @ 18:24:15
URL: http://missbill.se
Postat av: lovisa

Härligt med en partyhelg:D

2011-03-16 @ 15:46:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0