Sköna underbara Fredag :D

Jag blir så happy av solen :D helt galet bra äre ! Stallet klart och nu måste jag vila mig lite på maten haha blev helt slut . Ska ändå snart ut igen så de kan jag gott få göra.

Igår hade jag och min kärlek en super mysig kväll med gott käk och en massa mysis ;) Vi drog och käkade på Kungsgatan 1 , nom nom älskar deras mat där , Blev en lyxig tre rätters middag för oss :)
Gårdagen var riktigt najs kan man säga !
Slutade med att jag deckade hemma i soffan och Adde fick inte liv i mig så han lät mig bara ligga där haha , vaknar upp och får en chok för att jag inte kommer i håg själv att jag somnat där. Knaaas Dah!

Annars idag händer det nog inte så mkt , ska ta bussen in till stan och knata till hem Addiioo. Lungt blir det sen får vi se !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0