Soool och en gla Madde :)

Att man kan bli så lycklig av solen haha galet , lika skön dag som igår ! Kanon ..
Har fixat i stallet på dagen och sen in och fick även lite jobb gjort :D Bra!
Sen vidare ut igen och röra på lite hästar !

Nu är jag äntligen klar och ska snart fortsätta med lite jobb !
Sen är de bara att vänta på Larsson som kommer i sent ikväll :) iiihhh Måste bädda till henne med så hon blir glad också annars blir det väl ett jäklans gnäll ...  :)




Så jäklans trött på min mobil eller ja "mammas gamla" Min är totalt död... Hoppas de blir en tripp in till Marieber
g imorgon så ja kan tjata lite på 3 så jag kan få min nya mobil :P Fast de är mor som står på det så kanske bli svårt , men de kan fan inte låta mig gå runt med en sånn här skit mobil , jag är ju en bra kund haha !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0