Surgubbe!

Gillar inte sura buss gubbar "ja de va en gubbe" , kan de inte bara byta jobb om det är så besvärligt ! Visst ja gjorde en fuling men korten brukar inte funka och ja visste att mitt inte skulle de men ja körde på ändå haha  , De brukar släppa på en i alla fall och vara trevliga :P snäsig som han var så fick ja fråga själv om ja kunde åka ändå , han sa att de gör du som du vill men du får skylla dig själv om det kommer en kontrolant , haha aja visst sa jag och gick på för ja vet att de kommer aldrig någon på lantis bussarna . hörru säger han ,, aahh ? Vet du vad det kostar ? Ja de vet jag , JAHa vadå , han blev mer irriterad :P 600 sa ja bara och log å gick vidare :P suck hörde man och en jääkla gnällande !!!!  Trodde han att jag skulle vända och gå ut igen ?
Lackar också på att de inte funkar att åka med sms biljett på de där bussarna heller helt stört om man ska utanför stan... DÅLIGT !
Varför ska dom i stan ha fler altenativ att betala än oss ? Hur tänker de ?



Fin väder imorse , men nu vette tusan vart solen tog vägen ! Helt gått och trist ute nu.. Tänkte dra mig ut till stallet och trimma lite pollar snart, men först blir det nog lite käk :P


Kommentarer
Postat av: josefine

sv; okej, lycka till :D

2011-03-31 @ 15:38:41
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0