Drömmer jag ?

Undrar nästan , de senaste nätterna så har jag drömmt så sjukt konstiga saker som känns så sjukt verkligt när jag vaknar .. Får tänka igenom det noga om de är sant eller inte ? Snurrigt värre ..

"Skulle vilja att allt bara var en dröm som jag lever i nu och att jag vaknar snart" ! :/

Aja ser fram emot morgondagen och Torsdag , Får göra lite annat än att sitta hemma . Imorgon blir det in till stan en sväng på kvällskvisten :)

Nu ska jag mysa ner mig i sängen , satans va varmt det har vart idag helt sjukt :P




Vad skulle man göra utan sina goa vänner , de är guld värda ♥






Kommentarer
Postat av: Emma - photoshop & headers ♥

Hej! Såg din kommentar nu, som du har sett så har jag varit bortrest nu i ca 2 veckor och har inte sett din kommentar. Jag har skickat headern till dig och har tagit bort bilden på dig och killen. Ville också bara säga att han skrev till mig och bad mig ta bort bilden, bara så du vet :)

2011-07-09 @ 15:09:50
URL: http://dessemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0